7 Ιουλ 2012

Ένας 40χρονος άνδρας νεκρός από θερμοπληξία-Βρέθηκε λιπόθυμος σε πεζοδρόμιο


Στο πεζοδρόμιο άφησε την τελευταία του πνοή ένας 40χρονος άνδρας στο Περιστέρι.

Ο άτυχος άνδρας, βρέθηκε λιπόθυμος στις 10:00 το πρωί, στη συμβολή των οδών Γιαννιτσά και Μυστρά...


Αμέσως, οι περαστικοί φώναξαν ασθενοφόρο και ο 40χρονος, πολωνικής καταγωγής, μεταφέρθηκε στο Αττικόν.

Δυστυχώς όμως οι γιατροί δεν κατάφεραν να τον σώσουν.

Μάλιστα το επίσημο ιατρικό ανακοινωθέν, αναφέρει ως επίσημη αιτία θανάτου, τη θερμοπληξία.

Την ίδια στιγμή, η Αθήνα «βράζει», μιας και το θερμόμετρο δείχνει 37 βαθμούς υπό σκιάν.

Γι΄αυτό και οι ειδικοί, καλούν τους πολίτες να είναι ιδιαίτερα προσεχτικοί, και ειδικότερα οι ευπαθείς ομάδες (παιδιά, ηλικιωμένοι και με προβλήματα υγείας), ν΄αποφεύγουν τις άσκοπες μετακινήσεις.

Μην παραλείπετε αυτές τις πολύ ζεστές μέρες, να φοράτε ανοιχτόχρωμα ρούχα, και να πίνετε άφθονο νερό.


(star.gr)