Στο πεζοδρόμιο άφησε την τελευταία του πνοή ένας 40χρονος άνδρας στο Περιστέρι.
Ο άτυχος άνδρας, βρέθηκε λιπόθυμος στις 10:00 το πρωί, στη συμβολή των οδών Γιαννιτσά και Μυστρά...
Αμέσως, οι περαστικοί φώναξαν ασθενοφόρο και ο 40χρονος, πολωνικής καταγωγής, μεταφέρθηκε στο Αττικόν.
Δυστυχώς όμως οι γιατροί δεν κατάφεραν να τον σώσουν.
Μάλιστα το επίσημο ιατρικό ανακοινωθέν, αναφέρει ως επίσημη αιτία θανάτου, τη θερμοπληξία.
Την ίδια στιγμή, η Αθήνα «βράζει», μιας και το θερμόμετρο δείχνει 37 βαθμούς υπό σκιάν.
Γι΄αυτό και οι ειδικοί, καλούν τους πολίτες να είναι ιδιαίτερα προσεχτικοί, και ειδικότερα οι ευπαθείς ομάδες (παιδιά, ηλικιωμένοι και με προβλήματα υγείας), ν΄αποφεύγουν τις άσκοπες μετακινήσεις.
Μην παραλείπετε αυτές τις πολύ ζεστές μέρες, να φοράτε ανοιχτόχρωμα ρούχα, και να πίνετε άφθονο νερό.
(star.gr)
