6 Ιουλ 2012

Η πρώτη δημοσκόπηση για τη νέα κυβέρνηση!


Η πρώτη δημοσκόπηση μετά τις εκλογές και τον σχηματισμό κυβέρνησης δημοσιεύεται αύριο στην εφημερίδα “Επενδυτής” και “εικονογραφεί” τη βελτίωση του πολιτικού κλίματος, αλλά και τη διχοτόμηση της ελληνικής κοινής γνώμης γύρω από τις πολιτικές διαχείρισης της κρίσης.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε το διήμερο 3-4 Ιουλίου από την METRON ANALYSIS και τα βασικά της ευρήματα είναι...
τα εξής:

Η κυβέρνηση Ν.Δ., ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ συγκεντρώνει απρόσμενα υψηλό ποσοστό αποδοχής. Το 57% των πολιτών έχουν θετική γνώμη για τον σχηματισμό της.

Θετική εκτίμηση για την ανάληψη της πρωθυπουργίας από τον Αντώνη Σαμαρά εκφράζει το 55% των πολιτών, ενώ ανάλογη άνοδο καταγράφει και η δημοτικότητα του αρχηγού της Ν.Δ., με πρώτον πάντως στη σχετική λίστα δημοτικότητας τον Φώτη Κουβέλη.


(parapolitika.gr)