Σε νοσοκομείο της Αθήνας νοσηλεύεται μία γυναίκα από το Παλαιό Φάληρο που εισήχθη για νοσηλεία μετά από τσίμπημα κουνουπιού.
Συμφωνα με τις...
πρώτες πληροφορίες πρόκειται για το πρώτο επιβεβαιωμένο κρούσμα του ιού του Δυτικού Νείλου για φέτος στη χώρα μας.