9 Σεπ 2012

Νικαράγουα: 3000 εγκαταλείπουν τις εστίες τους λόγω του ηφαιστείου


Χιλιάδες κάτοικοι των περιοχών βορειοδυτικά της Νικαράγουα αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν εσπευσμένα τα σπίτια τους, μετά τις προειδοποιήσεις των τοπικών αρχών για πιθανή έκρηξη του ηφαιστείου Σαν Κριστόμπαλ.

Το ηφαίστειο άρχισε, την Κυριακή, να...
 εκτοξεύει τέφρα και αέρια σε ύψος 4000 μέτρων. Οι αρχές της περιοχής αναγκάστηκαν να διατάξουν την απομάκρυνση περίπου 3000 κατοίκων, προκειμένου να μην υπάρξουν θύματα.

(e-go.gr)