ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ προκήρυξαν γενική 48ωρη απεργία την Τρίτη και Τετάρτη 6-7 Νοεμβρίου, λόγω των αποφάσεων σχετικά τόσο με τον προϋπολογισμό όσο και τα εργασιακά...
Τρίτη και Τετάρτη θα πραγματοποιηθούν συγκεντρώσεις των συνδικάτων στο Πεδίο του Άρεως.
(newsbomb.gr)