Ανακοίνωση
Σε απάντηση της δήλωσης του κυρίου Αρβανίτη, ο οποίος θεώρησε σκόπιμο να απαντήσει σε προηγηθείσα δήλωση του Διευθύνοντος Συμβούλου της ΕΡΤ, ο κύριος Νίκος Σίμος παρατηρεί τα...
εξής :
«Σε διατεταγμένη υπηρεσία και μάλιστα από τη θέση του δημοσιογράφου ήταν και εξακολουθεί να είναι ο κύριος Αρβανίτης. Όσον αφορά στην εκδηλωθείσα ευαισθησία του στην αναφορά μου για στρατευμένη δημοσιογραφία ισχύει η παροιμία “όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται”.».
(enimerosi24.gr)
