25 Οκτ 2012

Επιμένει η ΔΗΜΑΡ στο «όχι» για τα εργασιακά


Σε μία μαραθώνια συνεδρίαση της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΔΗΜΑΡ που διήρκησε περισσότερο από τέσσερις ώρες επαναβεβαιώθηκε η άρνηση του κόμματος να ψηφίσει το κομμάτι της συμφωνίας με την τρόικα που αφορά στα εργασιακά. «Η Εκτελεστική Επιτροπή της ΔΗΜΑΡ επιμένει...
ομόφωνα και σταθερά στην άρνηση της να αποδεκτεί τις προτάσεις της τρόικας για τις εργασιακές σχέσεις. Απευθυνόμαστε στους ευρωπαίους εταίρους και τους καλούμε να αποσύρουν τις αξιώσεις της τρόικας που ανατρέπουν δικαιώματα και κατακτήσεις των εργαζομένων της πατρίδας μας» αναφέρει χαρακτηριστικά η απόφαση της Εκτελεστικής Επιτροπής.

(real.gr)