26 Οκτ 2012

Άγριο κράξιμο και στον Παπούλια: «Δοσίλογοι να φύγετε απο τη Θεσσαλονίκη» (βίντεο)


Έντονες αποδοκιμασίες ξέσπασαν λίγο μετά την άφιξη του Προέδρου της Δημοκρατίας στον ιερό ναό του Αγίου Δημητρίου.

Ο κόσμος εξέφρασε την αγανάκτηση του για τα δρακόντεια μέτρα ασφαλείας και...
γιούχαρε τους πολιτικούς που βρισκόταν στον ναό.

«Δοσίλογοι, να φύγετε από τη Θεσσαλονίκη» ήταν το σύνθημα που ακουγόταν.