26 Οκτ 2012

Εξιτήριο πήρε ο υπουργός Δικαιοσύνης


Εξιτήριο πήρε σήμερα στις 11 το πρωί από το νοσοκομείο «Αττικόν» ο Υπουργός Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων κ. Αντώνης Ρουπακιώτης...


Η κατάσταση της υγείας του Υπουργού είναι πολύ καλή.

(zougla.gr)