iEPILOGES
ΑΡΧΙΚΗ
ΕΛΛΑΔΑ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΔΙΕΘΝΗ
ΑΘΛΗΤΙΚΑ
MEDIA
26 Οκτ 2012
Εξιτήριο πήρε ο υπουργός Δικαιοσύνης
Εξιτήριο πήρε σήμερα στις 11 το πρωί από το νοσοκομείο «Αττικόν» ο Υπουργός Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων κ. Αντώνης Ρουπακιώτης...
Η κατάσταση της υγείας του Υπουργού είναι πολύ καλή.
(zougla.gr)
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα