Η Θεία Λειτουργία πραγματοποιείται υπό κλίμα αμηχανίας, καθώς για πρώτη φορά φέτος, δεν υπάρχουν πιστοί εντός του ναού. Την Θεία Λειτουργία παρακολουθούν μόνο όσοι διαθέτουν προσκλήσεις, προκειμένου να αποφευχθούν επεισόδια. Ωστόσο, υπάρχουν αντιδράσεις από...
τον κόσμο που έχει συγκεντρωθεί έξω από τον Μητροπολιτικό Ναό. Οι συγκεντρωμένοι θέλουν να μπουν στο Ναό και διαμαρτύρονται.
Στη Θεσσαλονίκη και στον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου έφτασε πριν από λίγο ο Αντώνης Σαμαράς συνοδευόμενος από τους κ. Κεφαλογιάννη και Κεδίκογλου. Πριν από λίγο αφίχθη με κάθε τιμή και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κάρολος Παπούλιας, όπου θα παρακολουθήσει την πανηγυρική Θεία Λειτουργία στο Μητροπολιτικό Ναό.
Τον Πρωθυπουργό υποδέχθηκε στον Ιερό Ναό ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης, ο οποίος μάλιστα αγκάλιασε και φίλησε τον πρωθυπουργό. Κατά την είσοδό του στο Ναό ο Πρωθυπουργός χαιρέτισε τους πολιτικούς παράγοντες της Θεσσαλονίκης, μεταξύ των οποίων και ο Παναγιώτης Ψωμιάδης, αλλά και ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γ. Μπουτάρης.
(parapolitika.gr)
