31 Οκτ 2012

Δυσαρέσκεια για τις απώλειες και από τους γαλάζιους Βουλευτές


Απογοήτευση για την εικόνα της συγκυβέρνησης...


Δυσαρέσκεια όμως για την εικόνα της συγκυβέρνησης εκφράζουν και πολλοί γαλάζιοι βουλευτές που αναρωτιούνται τι θα γίνει στην ψήφιση των μέτρων, αν για ένα νομοσχέδιο υπάρχει τέτοιο παρασκήνιο.

«Ελπίζουμε ότι θα επικρατήσει στην κυβέρνηση το ένστικτο της αυτοσυντήρησης» αναφέρουν στις συζητήσεις τους βουλευτές της Ν.Δ.

(parapolitika.gr)