Τελεσίγραφο προς την ελληνική κυβέρνηση φέρεται να έχει αποστείλει η τρόικα για "λουκέτο" στον ΟΣΕ.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας "Real News" οι εκπρόσωποι των δανειστών θέτουν ως προαπαιτούμενο για την έγκριση της επόμενης δόσης και τη συνέχιση των συζητήσεων για το επόμενο μνημόνιο, το κλείσιμο των ελληνικών σιδηροδρόμων.
Ήδη, από την αρχή των μνημονιακών πολιτικών, ο ΟΣΕ είχε εισέλθει σε φάση διάλυσης – ως μητρική εταιρεία έμεινε σταδιακά χωρίς τις θυγατρικές του (ΕΡΓΟΣΕ, ΓΑΙΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Rosco) οι οποίες επιτελούσαν συγκεκριμένους ρόλους (σιδηροδρομικό έργο, επισκευαστική βάση, ακίνητα κλπ).
Στη λίστα με τα προαπαιτούμενα προστίθενται επίσης η αναδιάρθρωση των εφοριών με απολύσεις υπαλλήλων, οι μεταρρυθμίσεις στο φορολογικό σύστημα και η λήψη νέων μέτρων πάνω από 4 δισ. ευρώ για το 2015 και το 2016
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας "Real News" οι εκπρόσωποι των δανειστών θέτουν ως προαπαιτούμενο για την έγκριση της επόμενης δόσης και τη συνέχιση των συζητήσεων για το επόμενο μνημόνιο, το κλείσιμο των ελληνικών σιδηροδρόμων.
Ήδη, από την αρχή των μνημονιακών πολιτικών, ο ΟΣΕ είχε εισέλθει σε φάση διάλυσης – ως μητρική εταιρεία έμεινε σταδιακά χωρίς τις θυγατρικές του (ΕΡΓΟΣΕ, ΓΑΙΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Rosco) οι οποίες επιτελούσαν συγκεκριμένους ρόλους (σιδηροδρομικό έργο, επισκευαστική βάση, ακίνητα κλπ).
Στη λίστα με τα προαπαιτούμενα προστίθενται επίσης η αναδιάρθρωση των εφοριών με απολύσεις υπαλλήλων, οι μεταρρυθμίσεις στο φορολογικό σύστημα και η λήψη νέων μέτρων πάνω από 4 δισ. ευρώ για το 2015 και το 2016