31 Ιαν 2014

Οικονόμου: Δεν θα είμαι εκπρόσωπος της ΔΗΜΑΡ αν...


Ο βουλευτής της ΔΗΜΑΡ μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του Mega τόνισε ότι είναι σε εξέλιξη συζητήσεις με στόχο μια ευρεία συμπαράταξη δυνάμεων εν όψει των περιφερειακών εκλογών.

Μάλιστα είπε ότι αν ευοδωθούν αυτές οι συζητήσεις δεν θα μπορεί να είναι κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Δημοκρατικής Αριστεράς.

«Συμμετέχω και έχω επαφή με πολλές κινήσεις και με πολλά πρόσωπα από διαφόρους πολιτικούς χώρους.

Συζητάμε και υπάρχει το ενδεχόμενο να γίνει μία ευρεία συμπαράταξη δυνάμεων για τις περιφερειακές εκλογές, η οποία δεν θα έχει κομματικό χρίσμα και κομματικό συγκεκριμένο προσανατολισμό» είπε ο κ. Οικονόμου.

Και σημείωσε: «Αν αυτά ευοδωθούν φυσικά και δεν θα μπορώ να είμαι κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος. Δεν μπορώ να είμαι κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος όταν λέω ότι θα είμαι σε μία κίνηση ευρύτερη, αυτοδιοικητική, πολιτική για τις εκλογές της Αττικής.

Δεν λέω ότι δεν είμαι ΔΗΜΑΡ αυτή τη στιγμή, δεν κρύβομαι πίσω από το δάχτυλό μου. Οπως και ο άλλος που θα έρθει μαζί μου μπορεί να λέει ότι είναι Ν.Δ., ο άλλος μπορεί να λέει ότι είναι με το ΠΑΣΟΚ και ο άλλος με τους οικολόγους. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε σε αυτόν τον τόπο».