Σε συνέντευξή του στην γερμανική εφημερίδα «Bild» αναφέρει ότι κατά τη γνώμη του η Ελλάδα βρίσκεται ένα βήμα πριν από ένα παράλληλο νόμισμα, καθώς βρίσκεται στην ευρωζώνη δίχως να διαθέτει πλέον ευρώ.
«Μια αφερέγγυα χώρα όπως η Ελλάδα, που βρίσκεται ένα βήμα πριν από τη χρήση παράλληλου νομίσματος, δεν έχει σίγουρα καμία θέση στην ευρωζώνη», επισημαίνει και συνεχίζει αναφέροντας: «Η κατάσταση είναι πολύ περίεργη. Η Ελλάδα, αν και είναι μέλος της νομισματικής ένωσης, αυτή τη στιγμή δεν έχει καθόλου ευρώ».
Ο γερμανός επίτροπος δεν βλέπει η Ελλάδα να παραμένει για πολύ καιρό ακόμη μέλος της ευρωζώνης, ενώ εκφράζει και τις ανησυχίες του για το πώς θα πληρωθούν από εδώ και πέρα μισθοί, συντάξεις και λογαριασμοί. Με αφορμή αυτό το σχόλιο,τέλος, επισημαίνει ότι πλέον οι πληρωμές, λόγω έλλειψης ρευστού, αναγκαστικά, θα γίνονται με γραμμάτια.