Το πλέον κατάλληλο βήμα για να ενθουσιάσει τους απανταχού ενδιαφερόμενους για την εικονική πραγματικότητα βρήκε στο συνέδριο Mobile World Congress 2016 ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ. Λίγο πριν ανοίξει τις πόρτες της η καθιερωμένη έκθεση της Βαρκελώνης, ο Μαρκ εμφανίστηκε στην εκδήλωση της Samsung όπου πέντε χιλιάδες άνθρωποι παρακολούθησαν την πρώτη συνέντευξη Τύπου φορώντας γυαλιά εικονικής πραγματικότητας.
Εξάλλου, τα γυαλιά αυτά έχουν αναπτυχθεί από την Oculus, την επένδυση 2 δισ. δολαρίων που έκανε το 2014 η Facebook Inc., στοιχηματίζοντας πως το VR είναι το μέλλον.
Όμως, ο επικεφαλής του Facebook δεν ήταν αναμενόμενος και όταν τον είδαν με το Gear VR έμειναν έκπληκτοι, κι έστρεψαν το ενδιαφέρον τους σε εκείνον, παρά στα νέα προϊόντα της Samsung. Ο Μαρκ έκλεψε τη δόξα από τη Samsung, σχολίαζε το κοινό.
Ανεβαίνοντας στην (στρογγυλή) σκηνή του Unpacked event της Samsung για το Samsung Galaxy S7, ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ αναφέρθηκε στην εικονική πραγματικότητα «ως ένα παιδικό όνειρο που τον ταξίδευε σε άλλους κόσμους».
«Θα σας καθηλώσει, θα μας φέρει πιο κοντά και θα συμβεί νωρίτερα απ'ότι νομίζετε», είπε ο ιδρυτής της μεγαλύτερης πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης. «Σύντομα, θα ζούμε σε έναν κόσμο όπου όλοι θα μπορούμε να μοιραστούμε τις ίδιες σκηνές, σαν να ήμασταν μαζί εκεί». Στο παρελθόν, είχε επαναλάβει αυτό το σενάριο: «Φανταστείτε να μπορείτε να μοιράζεστε με τους διαδικτυακούς σας φίλους, πέρα από μεμονωμένες στιγμές, ολόκληρες εμπειρίες και περιπέτειες».
Η εταιρεία του Ζούκερμπεργκ έχει ήδη σχηματίσει ομάδα μηχανικών λογισμικού που θα αναλάβουν την ανάπτυξη εφαρμογών virtual reality για τον τομέα της κοινωνικής δικτύωσης -δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι η ομάδα πήρε τον τίτλοSocial VR. Έχουν αναπτυχθεί περισσότερα από 200 παιχνίδια και app και είναι διαθέσιμα από το Oculus store. Ήδη, έχουν προβληθεί βίντεο στο Gear VR, συνολικής διάρκειας ενός εκατομμυρίου ωρών, αποκάλυψε ο Μαρκ.
Μάθετε περισσότερα για τα:
Τα βίντεο 360 μοιρών είναι το πρώτο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση -η Samsung, η LG και η Sony ήταν μεταξύ των μεγάλων κατασκευαστών που ανακοίνωσαν στο Mobile World Congress κάμερες ικανές για λήψεις βίντεο γύρω-γύρω, στις 360 μοίρες.
Εξάλλου, τα γυαλιά αυτά έχουν αναπτυχθεί από την Oculus, την επένδυση 2 δισ. δολαρίων που έκανε το 2014 η Facebook Inc., στοιχηματίζοντας πως το VR είναι το μέλλον.
Όμως, ο επικεφαλής του Facebook δεν ήταν αναμενόμενος και όταν τον είδαν με το Gear VR έμειναν έκπληκτοι, κι έστρεψαν το ενδιαφέρον τους σε εκείνον, παρά στα νέα προϊόντα της Samsung. Ο Μαρκ έκλεψε τη δόξα από τη Samsung, σχολίαζε το κοινό.
Ανεβαίνοντας στην (στρογγυλή) σκηνή του Unpacked event της Samsung για το Samsung Galaxy S7, ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ αναφέρθηκε στην εικονική πραγματικότητα «ως ένα παιδικό όνειρο που τον ταξίδευε σε άλλους κόσμους».
«Θα σας καθηλώσει, θα μας φέρει πιο κοντά και θα συμβεί νωρίτερα απ'ότι νομίζετε», είπε ο ιδρυτής της μεγαλύτερης πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης. «Σύντομα, θα ζούμε σε έναν κόσμο όπου όλοι θα μπορούμε να μοιραστούμε τις ίδιες σκηνές, σαν να ήμασταν μαζί εκεί». Στο παρελθόν, είχε επαναλάβει αυτό το σενάριο: «Φανταστείτε να μπορείτε να μοιράζεστε με τους διαδικτυακούς σας φίλους, πέρα από μεμονωμένες στιγμές, ολόκληρες εμπειρίες και περιπέτειες».
- Όλα τα θέματα για την εικονική πραγματικότητα, στο tech.in.gr
- H Samsung έχει στο παρελθόν δηλώσει πως τo shopping θα αποτελέσει αντικείμενο της εικονικής πραγματικότητας
Η εταιρεία του Ζούκερμπεργκ έχει ήδη σχηματίσει ομάδα μηχανικών λογισμικού που θα αναλάβουν την ανάπτυξη εφαρμογών virtual reality για τον τομέα της κοινωνικής δικτύωσης -δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι η ομάδα πήρε τον τίτλοSocial VR. Έχουν αναπτυχθεί περισσότερα από 200 παιχνίδια και app και είναι διαθέσιμα από το Oculus store. Ήδη, έχουν προβληθεί βίντεο στο Gear VR, συνολικής διάρκειας ενός εκατομμυρίου ωρών, αποκάλυψε ο Μαρκ.
Μάθετε περισσότερα για τα:
- καθώς και την προτροπή της Oculus προς τη Sony: Mεταξύ μας, «τα γυαλιά VR δεν πρέπει να προκαλούν ζαλάδα»
Τα βίντεο 360 μοιρών είναι το πρώτο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση -η Samsung, η LG και η Sony ήταν μεταξύ των μεγάλων κατασκευαστών που ανακοίνωσαν στο Mobile World Congress κάμερες ικανές για λήψεις βίντεο γύρω-γύρω, στις 360 μοίρες.
- Βίντεο 360 μοιρών δημοσιεύονται ήδη στο Facebook με hashtag#360video (έχουν ανέβει ήδη 20.000 τέτοια βίντεο, είπε ο Ζούκερμπεργκ) και στο YouTube κ.ά., που αξιοποιούνται φορώντας μια κάσκα εικονικής πραγματικότητας.
- in.gr