
Αναλυτικά, εμφανίζονται ενισχυμένα τα έσοδα από:
-την κατασκευή του έργου σε 101,4 εκατ. από 90,7 εκατ. και
-διόδια σε 55,5 εκατ. από 54,3 εκατ.
Τα μισθώματα από Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών παρέμειναν σταθερά, συγκριτικά με το 2015, ξεπερνώντας ελαφρά το 1 εκατ. ευρώ.
Η κερδοφορία μετά από φόρους ανήλθε σε 5,3 εκατ. ευρώ έναντι 3,5 εκατ. ευρώ το 2016, ενώ τα αποτελέσματα προ τόκων και φόρων διαμορφώθηκαν σε 8,6 εκατ. (από 11,7 εκατ.).
Ωστόσο, καταγράφονται εκροές ύψους 14,6 εκατ. ευρώ από λειτουργικές δραστηριότητες από εισροές ύψους 46,7 εκατ. ευρώ.
Το σύνολο των υποχρεώσεων της Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου διαμορφώνεται σε 428,3 εκατ. ευρώ (από 460,7 εκατ.), από τα οποία το βραχυπρόθεσμο μέρος των μακροπρόθεσμων δανείων ανέρχεται σε 3,8 εκατ. ευρώ. Ο μακροπρόθεσμος δανεισμός είναι 288,2 εκατ. ευρώ.
Η Αττική Οδός
Αυξητικά μεγέθη παρουσίασε και η Αττική Οδός, η εταιρεία παραχώρησης της λεωφόρου Ελευσίνας-Σταυρού-Α/Δ Σπάτων και Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Υμηττού. Αναλυτικά:
- ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 171,2 εκατ. ευρώ από 162,7 εκατ. (2016)
- τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν σε 103,2 εκατ. ευρώ από 93,1 εκατ.
- τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 103,2 εκατ. από 93,1 εκατ. ευρώ
- οι συνολικές υποχρεώσεις ανήλθαν σε 216,6 εκατ. ευρώ από 223,8 εκατ. ευρώ. Τα βραχυπρόθεσμα δάνεια ανέρχονται σε 22,3 εκατ. ευρώ (από 23,1 εκατ. στις 31/12/2015), ενώ τα μακροπρόθεσμα δάνεια τοποθετούνται σε 63,9 εκατ. ευρώ από 85,1 εκατ. (31/12/2015).
Η γενική συνέλευση μετόχων έχει εγκρίνει τη διανομή μερίσματος ύψους 68,47 εκατ. ευρώ, με την Αττική Οδό να ελέγχουν η Άκτωρ Παραχωρήσεις (59,24%), η J&P Άβαξ (20,8%), η ΕΤΕΘ (10,02%), η Τράπεζα Πειραιώς (9,88%) και η Egis Projects (0,04%).
Σημειώνεται ότι το ποσοστό της Τράπεζας Πειραιώς αναμένεται να πωληθεί στο πλαίσιο της αποεπένδυσης των non-core στοιχείων ενεργητικού του τραπεζικού ιδρύματος.