Μέσω του προσωπικού του προφίλ στο Facebook, κατά την συνήθη πρακτική του, επέλεξε να σχολιάσει ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας, Παύλος Πολάκης, τα τεκταινόμενα που αφορούν στην δικαστική έρευνα για το σκάνδαλο Novartis. Ο κ. Πολάκης κάνει λόγο για απόστημα που έσπασε και πως «η νέμεσις έφτασε». Ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας με αιχμηρά λόγια αναφέρεται σε «λαμόγια» που πρέπει να γνωρίζουν ότι «το ξέπλυμα μαύρου χρήματος δεν παραγράφεται».
health.in.gr