22 Ιουν 2012

Τηλεφωνική επικοινωνία Σαμαρά - Ερντογάν


Τηλεφωνική επικοινωνία διάρκειας 15 λεπτών είχε ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς με τον Ταγίπ Ερντογάν...


Ο Τούρκος Πρόεδρος ευχήθηκε καλή επιτυχία στον Ελληνα πρωθυπουργό ενώ και οι δυο πλευρές επεσήμαναν την ανάγκη να υπάρξει στενή συνεργασία των δυο χωρών σε πολλούς τομείς.

Η επικοινωνία έγινε σε πολύ καλό κλίμα και αποφασίστηκε η επανενεργοποίηση του Συμβουλίου Συνεργασίας Υψηλού Επιπέδου.

(e-go.gr)