Ορκίστηκε το νέο κυβερνητικό σχήμα στο Προεδρικό Μέγαρο.
Αρκετά από τα μέλη της νέας κυβέρνησης προσήλθαν με...
τις συζύγους τους και τα παιδιά τους.
Ο υφυπουργός Υγείας, Μάριος Σαλμάς κατά την άφιξή του στο Προεδρικό Μέγαρο δήλωσε ότι: «Έχουμε ευθύνη και καθήκον να διορθώσουμε τα προβλήματα στο χώρο της Υγείας».
Από την πλευρά της, η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, είπε ότι «η Ελλάδα χρειάζεται νέο πρόσωπο» υπογραμμιζοντας ότι «το έργο μας είναι πολύ δύσκολο».
Ο υφυπουργός Εργασίας, Νίκος Νικολόπουλος δεσμεύτηκε κατηγορηματικά ότι «δε θα υπάρξει καμία νέα μείωση μισθών και συντάξεων».
Ο υπουργός Μακεδονίας- Θράκης, Θεόδωρος Καράογλου, ανέφερε ότι «η νέα κυβέρνηση έχει και το πρόγραμμα και τον σχεδιασμό».
Στις 20:00 θα συνεδριάσει για πρώτη φορά το Υπουργικό Συμβούλιο.
(newpost.gr)
