2 Ιουλ 2012

Πήραμε το 1 δισ. και επιστρέψαμε τα 450 εκατ. ευρώ


Η Ελλάδα εκταμίευσε το 1 δις ευρώ που υπολειπόταν από  την πιο πρόσφατη δόση του πακέτου στήριξης, είπε την Δευτέρα υψηλόβαθμο κυβερνητικό  στέλεχος...


"Πήραμε το 1 δις και δώσαμε τα 450 εκατ. στο EFSF", είπε το στέλεχος που θέλησε να  διατηρήσει την ανωνυμία του.

Η αποδέσμευση έγινε από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας  (EFSF), όπως είχαν προαναγγείλει οι υπουργοί Οικονομικών της ευρωζώνης.

(reporter.gr)