Η Ελλάδα εκταμίευσε το 1 δις ευρώ που υπολειπόταν από την πιο πρόσφατη δόση του πακέτου στήριξης, είπε την Δευτέρα υψηλόβαθμο κυβερνητικό στέλεχος...
"Πήραμε το 1 δις και δώσαμε τα 450 εκατ. στο EFSF", είπε το στέλεχος που θέλησε να διατηρήσει την ανωνυμία του.
Η αποδέσμευση έγινε από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (EFSF), όπως είχαν προαναγγείλει οι υπουργοί Οικονομικών της ευρωζώνης.
(reporter.gr)
