7 Ιουλ 2012

Υποδέχθηκε τον Ομπάμα και... κατέρρευσε από καρδιακό


 Η ιδιοκτήτρια ενός εστιατορίου στο Έικρον του Οχάιο πέθανε χθες λίγες ώρες αφότου σέρβιρε πρωινό στον αμερικανό πρόεδρο Μπαράκ Ομπάμα, αναφέρει δημοσίευμα τοπικής εφημερίδας.

 Η 70χρονη Τζόζεφιν Αν Χάρις, ιδιοκτήτρια του εστιατορίου "Ann's Place", παραπονέθηκε ότι...
ζαλιζόταν και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός της, πιθανότατα από καρδιακή προσβολή, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της εφημερίδας Akron Beacon Journal.

Λίγο πριν ο Ομπάμα, ο οποίος είχε μόλις ολοκληρώσει διήμερη προεκλογική εκστρατεία στην Πενσυλβάνια, έφαγε αυγά, μπέικον και τοστ στο εστιατόριο της Χάρις, η οποία μάλιστα τον φίλησε.

Εκπρόσωπος του Λευκού Οίκου δήλωσε ότι ο αμερικανός πρόεδρος ενημερώθηκε για το συμβάν και εξέφρασε τη λύπη του.

Στη διάρκεια της περιοδείας του στην Πενσυλβάνια, ο Ομπάμα επισκέφθηκε πολλά εστιατόρια για να συναντηθεί με κατοίκους της περιοχής.


(.e-go.gr)