6 Ιουλ 2012

Απέχουν οι γιατροί από οποιαδήποτε χειρόγραφη συνταγογράφηση


Σε ένδειξη διαμαρτυρίας για το πρόστιμο που επιβάλλεται στους γιατρούς όταν εκδίδουν χειρόγραφες συνταγές ενώ λειτουργεί το σύστημα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης, ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών καλεί τα μέλη του να απέχουν από τη χειρόγραφη συνταγογράφηση ακόμα και σε περίπτωση βλάβης.

Από την 1η Ιουλίου, οι γιατροί...
τιμωρούνται με πρόστιμο ενός ευρώ για κάθε χειρόγραφη συνταγή που υπογράφουν.

«Ο ιατρικός κόσμος έχει φτάσει στα όρια των αντοχών του. Ο ΙΣΑ κατέβαλε αλλεπάλληλες προσπάθειες, προκειμένου να ανακληθεί άμεσα η υπουργική απόφαση που ορίζει επιβολή προστίμου, χωρίς δυστυχώς έως σήμερα να λάβει κάποια ανταπόκριση», αναφέρει ανακοίνωση του ΙΣΑ.

(tanea.gr)