Φορά πάντα την ίδια στις επίσημες εκδηλώσεις!
Μάλλον θέλει να περάσει κάποιο μήνυμα μέσω της...
κάλτσας! Δεν εξηγείται αλλιώς ότι σε κάθε επίσημη εκδήλωση φορά την ίδια και ...κατακόκκινη!
Μάλιστα φροντίζει επιμελώς να σηκώνει το ...μπατζάκι ώστε να φαίνεται! Το ίδιο έκανε και σήμερα μιλώντας με τον υφυπουργό Αθλητισμό Γιάννη Ιωαννίδη!
Ο λόγος φυσικά για τον μοναδικό και υπέρλαμπρο Δήμαρχο Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη!
Η φωτoγραφία είναι απο το thestival
(parapolitika.gr)
