iEPILOGES
26 Οκτ 2012
Εξιτήριο πήρε ο υπουργός Δικαιοσύνης
Εξιτήριο πήρε σήμερα στις 11 το πρωί από το νοσοκομείο «Αττικόν» ο Υπουργός Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων κ. Αντώνης Ρουπακιώτης...
Η κατάσταση της υγείας του Υπουργού είναι πολύ καλή.
(zougla.gr)
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού