2 Νοε 2012

Τρύπα» στα έσοδα λόγω κατάθεσης πινακίδων


Περισσότερα από 140 εκατομμύρια ευρώ έχουν χάσει τα κρατικά ταμεία σε σχέση με τα όσα αναμενόταν να αποφέρουν τα τέλη κυκλοφορίας, λόγω της συνεχούς αύξησης του φαινομένου της κατάθεσης πινακίδων, τα τελευταία πέντε έτη.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που κατέθεσε στη Βουλή ο...
υφυπουργός Οικονομικών Γ. Μαυραγάνης το 2007 κατατέθηκαν 51.045 πινακίδες αυτοκινήτων, το 2008 15.037 περισσότερες, το 2009 136.320 αυτοκίνητα τέθηκαν σε ακινησία, το 2010 131.102 και το 2011 148.083.

Ο αριθμός των πινακίδων που αναμένεται φέτος να κατατεθούν θα αποτελεί πιθανότατα ρεκόρ, αφού μόλις μέχρι τις 16 Ιανουαρίου το αντίστοιχο νούμερο ήταν 76.370 αυτοκίνητα.

Σύμφωνα λοιπόν με τα όσα ανέφερε ο κ. Μαυραγάνης, οι συνολικές απώλειες ανέρχονται στα 141.528.099,05 ευρώ.

(ant1online.gr)