iEPILOGES
21 Σεπ 2013
Στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας ο Κουβέλης
Συνάντηση με τον πρόεδρο της Δημοκρατίας θα έχει στις 2.30΄το μεσημέρι της Δευτέρας ο Πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ.
Ο Φώτης Κουβέλης ζήτησε τη συνάντηση προκειμένου να θέσει στον Κάρολο Παπούλια σειρά θεμάτων για την αντιμετώπιση της Χρυσής Αυγής.
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού