Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης δήλωσε ότι ντρέπεται για όσους ψήφισαν τη ΧΑ σε μια πόλη που «έχει τραβήξει τον παθών της τον τάραχο» από το ναζισμό και τόνισε χαρακτηριστικά: «Εγώ τις χαλαλίζω τις 10.000 ψήφους. Να πάνε στη θάλασσα. Δεν τους θέλω!».
23 Μαΐ 2014
Μπουτάρης: «Ντρέπομαι για τις δέκα χιλιάδες ψήφους της ΧΑ στην πόλη μου»
Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης δήλωσε ότι ντρέπεται για όσους ψήφισαν τη ΧΑ σε μια πόλη που «έχει τραβήξει τον παθών της τον τάραχο» από το ναζισμό και τόνισε χαρακτηριστικά: «Εγώ τις χαλαλίζω τις 10.000 ψήφους. Να πάνε στη θάλασσα. Δεν τους θέλω!».