Στη δήλωσή του ο κ. Παπούλιας επανέλαβε ότι «σήμερα τελειώνει ο κύκλος των αυτοδιοικητικών εκλογών και εύχομαι να εκλεγούν εκείνοι που έχουν μεράκι για να προσφέρουν», ενώ αναφερόμενος στις ευρωεκλογές είπε: «Ελπίζω οι Έλληνες ψηφοφόροι να ενισχύσουν τις δημοκρατικές δυνάμεις του Ευρωκοινοβουλίου».