13 Μαρ 2015

Βερολίνο: Δεν έχουμε βεντέτα με τους Έλληνες

Το θέμα της εξεύρεσης λύσης για το πρόβλημα χρέους της Ελλάδας δεν αποτελεί διμερές ζήτημα, αλλά καθήκον του συνόλου της ευρωζώνης, δήλωσε ο εκπρόσωπος της γερμανίδας καγκελαρίου Άνγκελα Μέρκελ κατά τη διάρκεια συνεδρίου.
«Ούτε ιδιωτική βεντέντα βλέπω, ούτε θεωρώ πως το όλο ζήτημα της Ελλάδας και του πώς θα λύσει τα προβλήματά της είναι ένα γερμανο-ελληνικό θέμα», τόνισε ο κ. Ζίμπερτ, συμπληρώνοντας πως στόχος της Μέρκελ είναι να μείνει η Ελλάδα στην ευρωζώνη. Εκπρόσωπος του υπουργού Οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, δήλωσε από την πλευρά της πως αποτελεί θετικό σημάδι ότι η Ελλάδα ξεκίνησε διαπραγματεύσεις με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, όμως «δεν θα δοθεί λευκή επιταγή» στην Αθήνα. ΠΗΓΗ: euro2day.gr