Ο Γερούν Ντάισελμπλουμ χαρακτήρισε «λυπηρό» το αποτέλεσμα του ελληνικού δημοψηφίσματος, ωστόσο σημείωσε πως «λαμβάνει υπόψιν του το αποτέλεσμα αυτό». «Αναμένουμε τώρα τις πρωτοβουλίες των ελληνικών αρχών. Το Eurogroup θα συζητήσει την κατάσταση την Τρίτη, 7 Ιουλίου».