Όπως ανέφερε ο κ. Σαμαράς μιλώντας σε δημοσιογράφους στη Βουλή, η συνάντηση ήταν εκτός προγράμματος, από τις συχνές που έχει με τον Κυριάκο Μητσοτάκη.
Σε ερώτηση δημοσιογράφων αν όσα συμβαίνουν τον τελευταίο καιρό στη διαπραγμάτευση με τους δανειστές θυμίζουν το καλοκαίρι του 2015, ο κ. Σαμαράς απάντησε: «Δεν μου αρέσει να δραματοποιώ τις καταστάσεις, αλλά το σίγουρο είναι πως όσο περνάει ο καιρός, τόσο ανεβαίνει ο λογαριασμός».